BN Skilte A/S

Virtuel receptionst

Et nyt produkt, som i første omgang er rettet mod plejecentre, seniorcentre, sundhedshuse etc., men som nemt kan tilrettes så også virksomheder og andre organisationer kan anvende løsningen til fx gæsteregistrering.

Hvad er en virtuel receptionist?

En virtuel receptionist er first-point-of-contact når gæster og pårørende ankommer til fx plejecentret, og sikrer at disse modtages på bedst mulig vis, sådan at disse efterfølgende bliver guidet trygt og sikkert på vej til deres mål, og sådan at de relevante personer for besøget, er underettet om deres ankomst.

Pårørende, borgere og personale modtager alt relevant information, der hvor de har behov for den! Alt fra ugens madplan, aktiviteter, nyheder fra plejecentret, billeder fra sidste arrangement, dagens vejr, let vejvisning til beboere, lokaler og aktiviteter, adgang til altid kun at se og kontakte personale på job, samt nem registrering af pårørende ved besøg, sådan både personale og borger underrettes om dennes ankomst automatisk.

En virtuel receptionist skaber således tryghed for pårørende og gæster, tryghed for personale og beboere, og gør det let for gæster og pårørende at finde vej, uden at skulle forstyrre personale eller andre. Den virtuelle receptionist bevarer det konstante overblik for personalet, optimerer på ressourcer og minimerer stress. 

Se mere om Virtuel receptionist her

 

 

Tilbage til oversigten

Ring på 86 42 13 77

   eller Send os EN besked

*
*
*
TYPO3 CMS